Ne puteți contacta telefonic la numărul :   +(40) 741 147 586

Oferta noastră de afterschool se adresează copiilor de la secția germană a școlilor de stat.

 

Oferta de la ora 12 la ora 17 cuprinde:

  • Preluarea copiilor de la școala, la care învață
  • Prânz și gustare de după-amiază (fructe și legume)
  • Supraveghere și consiliere la efectuarea temelor în grupe de maxim 10 copii
  • Activități de joacă sub supraveghere

Participarea la activitățile extra-școlare cu plată începând cu ora 16, la cererea părinților

 

Tarife

 

  • 600 Ron/ lună tarif fix. Acesta va fi achitat pâna la data de 5 a lunii în curs - exceptând lunile iulie și august
  • 12 Ron/ zi masa de prânz, pentru zilele în care copilul este prezent

Reduceri pentru frați/surori:

  • al doilea copil: 400 Ron/ lună + 12 Ron/ zi masa de prânz
  • al treilea copil: 300 Ron/ lună + 12 Ron/ zi masa de prânz

Cercul de dimineață

Cercul de dimineață va avea loc în fiecare zi de luni în cadrul primei ore. Copiii se întâmpină unii pe alții cu cântece tipice de dimineață și încep împreună săptămâna. În timpul cercului, fiecare copil va povesti mai întâi despre experiențele și activitățile de la sfârșitul săptămânii, apoi se dezbate și se planifică împreună desfășurarea săptămânii.

 

Mic dejun comun

Copiii vor lua micul dejun împreună, în timp de învățătoarea/învățătorul le citește o poveste. Copiii nu doar că se bucură de a mânca împreună, ci exersează și respectarea regulilor la masă și strânsul mesei.

 

Planul săptămânal

Elaborarea planului săptămânal este o metodă de deschidere a orei. Acest lucru constituie o alternativă la metoda de predare frontală. Elevii/-ele primesc la începutul unei anumite perioade de timp (de exemplu o săptămână) un plan, pe care sunt enumerate teme de lucru din diferite materii și conținutul lor didactic. Materialul selecționat cu mare grijă poate fi adaptat punctelor forte și celor mai slabe ale elevilor/-elor. În orele de curs prevăzute în acest scop există posibilitatea de prelucrare a planului săptămânal în forme sociale diferite, cum ar fi lucru individual, cu partenerul sau în echipă. Învățătorul/Învățătoarea poate sprijini și consilia individual, însă în cadrul procesului de corectare a temelor de lucru, autocontrolul joacă un rol prioritar. În baza planului săptămânal se vor încuraja și promova atât autonomia cât și competențele sociale.

 

Prezentare

În fiecare vineri, elevii/-ele vor ține o prezentare scurtă de 3 până la 5 minute în fața clasei. Tematica principală va fi selectată de către învățător/învățătoare (de exemplu un animal), însă elevii/-ele vor prelucra singuri sarcina de lucru. Prezentarea de vineri se va păstra în toate clasele. Astfel, elevii/-ele învață să vorbească liber, să structureze o temă și să-și prezinte munca.

 

Facem ordine

În fiecare vineri se face ordine împreună în sălile de curs.

 

Reflecții

Similar cu cercul de dimineață de lunea în fiecare vineri se va oferi posibilitatea de reflectare asupra săptămânii trecute: Au existat probleme și cum au fost soluționate acestea? Ce am învățat noi în această săptămâna? Cât am realizat din ceea ce ne-am propus?

Vedere de ansamblu asupra celor mai importante evenimente din cursul anului școlar

-        inaugurarea Școlii Charlotte Dietrich Sibiu

-        prima zi de școală

-        Sărbătoarea recoltei

-        Sfântul Martin

-        Festivalul Sportului (1 iunie)

-        Proiect de lectură

-        Reprezentații de teatru, muzică, artă

-        Sărbătoarea Crăciunului

-        Ziua Mamei

-        Paștile

-        Ultima zi de școală / Festivalul Verii

-        Săptămâna Albă (să facem sport împreună – tabăra de schi)

-        Săptămâna verde (ture experimentale în natură)

-        Săptămâna Proiectelor: educația mediului înconjurător

O colaborare strânsă cu părinții este o parte importantă a conceptului nostru de școală. Părinții sunt oricând bineveniți în școala noastră. Ei au posibilitatea să stabilească o întâlnire cu cadrele noastre didactice, pentru a putea discuta despre progresele copiilor lor sau pot chiar participa la ore, de fiecare dată când își fac timp pentru asta.

 

Părinții sunt de asemenea încurajați să se implice activ în viața școlară, de exemplu să organizeze împreună cu cadrele didactice cele mai importante serbări școlare, să participe la excursii, la ședințele regulate cu părinții și la dialogurile individuale părinte-dascăl-copil.

O bună colaborare se bazează pe comunicarea optimă și regulată între părinți și cadrele didactice. Noi sprijinim și încurajăm această colaborare prin următoarele:

  •         Organizarea / Propunerea de întâlniri regulate cadre didactice – părinți
  •         Oferta multor evenimente și proiecte, la care pot participa sau se pot implica activ și părinții
  •         Trimiterea regulată a scrisorilor de informare adresate părinților (scrisori, email-uri, informații publicate pe homepage) despre viața școlară
  •         Un feedback individual acordat părinților despre dezvoltarea școlară a copilului lor
  •         Facilitarea posibilității părinților, de a participa la orele de clasă, în baza unei programări prealabile
  •         Anunțarea în timp util a testelor pe homepage

Avem 124 vizitatori și nici un membru online